уторак, 30. јануар 2018.

Januarski noviteti | 2018

Ćaos lepe moje,za danas sam odlučila da se pozabavim januarskim novitetima kada je šminka i kozmetika u pitanju. Kraj je meseca,pa je stoga i pravi trenutak za ovaj post,zar ne?
Naime,ovoga meseca su me u potpunosti privukla sniženja u Avon-ovom katalogu,pa je stoga većina proizvoda iz njega,međutim tu i tamo je uspeo i da se pronađe poneki proizvod iz drogerija,kao i iz Oriflame-a.





Prvi proizvod je zapravo Avon Naturals body care-losion za telo sa mirisom bele čokolade,jogurta i manga - 200 ml
(250 dinara)





Naredni proizvodi su Avon True bronzane kuglice u nijansi Medium i Warm Glow - 22 g
(600 dinara 1 bronzane kuglice - na sniženju)




Oh,tu je svakako i Mark fiksator- 125 ml
(290 dinara - na sniženju)





Planet spa maskice:
Crna maskica: Luxuriously Refining with black caviar extract - 75 ml
Siva maskica:  Perfectly Purifying with Dead Sea Minerals - 75 ml

( Jedna maskica 290 dinara - na sniženju)



Mark maskara - 10 ml



Avon True colour- tečni korektor u nijansi  Medium
( Maskara+ korektor - 600 dinara set na akciji )




Llums bronzer-hajlajter u nijansi 02 AMBER - 9 g
(380 dinara - na sniženju)



Oriflame the One eye liner stylo- ajlajner 
( 480 dinara - na sniženju)


Labello  Vanilla buttercream - 4,8 g
(250 dinara)



Lums četkica za setovanje -  F01
(480 dinara- na sniženju)


I lepe moje,to bi bilo sve od mojih ovomesečnih noviteta.
Uskoro očekujte i njihove recenzije.
Takođe,ukoliko ste imale priliku da i same isprobate neke od navedenih proizvoda,napišite mi i vaše utiske u komentarima. Volela bih da ih čujem.

Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl:jelenapopovic9980@gmail.com

Aplikacija preko koje uređujem slike: Quick Grid

Sve navedena sniženja su bila u toku početka i sredine januara. Trenutno nisu aktuelna.


11 коментара:

  1. Bas se vidi da si se potrudila, divan post, ❤
    Zapratila sam te i želim ti sreću. 😀

    https://aandymm.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! slike su fantasticne :)
    Ako zelis da se medusobno zapratimo, javii i ako mozes klikni na linkove na kraju posta --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/02/royal-turtleneck-sweater-outfit-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam, ako mi verujes, probala jos nista od ovoga, ali definitivno si me zainteresovala za neke stvari 😊 Stvarno fantastican post ❤❤ Sve pohvale 😊😊

    Volela bih da pogledas novi post na mom blogu---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post zaista! Vidi se koliko si truda uložila.Od svega ovoga probala sam Avon Spa maskice koje su fantastične!
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago ako uzvratiš :D
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.Samo tako nastavi.Zapratila sam te,pa bi bilo lepo i ti procitas neki moj post 😘

    ОдговориИзбриши

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...