понедељак, 29. јануар 2018.

Avon Epic karmini-recenzija

Ćaos lepe moje,za danas sam odlučila da uradim recenziju Avon Epic karmina.
Naime,radi se o tek pristiglim karminima na našem tržištu,a kakva bih ja to beauty blogerka i bila,kada ih ne bih odmah nabavila,i izvestila vas o prvim utiscima,zar ne?



U svojoj kolekciji ih imam u osam,po meni i najprimamljivijih nijansi. Cena jednog testera je iznosila 20 dinara,dok je u originalnoj verziji dostupan po ceni od 350 dinara. Složićete se da su izuzetno povoljni,zar ne?



Međutim,kada je reč o kvalitetu,manje-više sam zadovoljna. Izuzetno su nežni,i skoro pa neosetni na usnama. Takođe neutralnog su mirisa,i vrlo simpatičnog pakovanja.
Međutim,ono što mi je zasmetalo je,zapravo, izuzetno slaba postojanost na usnama. Svakako nisu ni blizu Golden Rose Velvet Matte karminima,čijeg su približnog cenovnog ranga,kada je postojanost u pitanju,pa je stoga neophodno i da ih uvek imate nadohvat ruke. Budite uvereni da ćete i već pri prvom kontaktu sa hranom ili pićem,biti poprilično umazani.






Sangria Shock:




Nude Attitude:



Street Style:





Red Extreme:





Blue Suede: 



Berry Bold:



Wink of Pink: 




Temptress:



Najčešće korišćene nijanse: Street Style,Blue Suede,Nude Attitude

Nijansa kojom nisam zadovoljna: Berry Bold

Jedina nijansa koja ima miris: Temptress (slatkasta aroma)


Nadam se da vam se dopao post. Ukoliko želite da vidite i ostale proizvode koje sam poručila iz Avon-ovog kataloga,kao i pakovanja u kojima dolaze testerčići,pogledajte video.








Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl: jelenapopovic9980@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...