среда, 10. јануар 2018.

Trend It Up elastic eye shadow

Ćaos lepe moje,današnja tema biće recenzija Trend It Up-mono senkica,čiji sam vlasnik postala pre par meseci,i koje sam sve vreme svakodnevno koristila,kako bih se što bolje upoznala sa njima,a samim tim i imala šta da vam prenesem o samom proizvodu.


Naime,sama kolekcija sadrži šest nijansi,od kojih sam imala priliku da istestiram svega dve,o kojima ću vam i pisati.


Prva senkica,a ujedno i najsvetlija je,zapravo, u nijansi 040.



Naime,radi se o snežno beloj nijansi,koja na prvu loptu deluje izrazito pigmentovano. Uz to je još i šimerasta. Oh,pa činila se zaista idiličnom. Međutim,daljim korišćenjem sam se uverila koliko sam proizvod na početku ume da ostavi iskrivljenu sliku o sebi. Naime,sam šimer,prilikom nanošenja na kapak mi se u velikim količinama raznosio i po ostalim delovima lica,pa mi stoga svakako i nije bio potreban hajlajter za dalje šminkanje. Ova senkica me je u postpunosti zasijala. Zapravo,celo lice mi je blještalo od nje. Međutim,možete i da predpostavite da se samim gubitkom šimera, izrazito izgubilo i na pigmentaciji samog proizvoda. Što svakako nije ispalo dobro.


Naredna,a ujedno i izrazito tamnija senkica je u nijansi 030



Ovoga puta se,zapravo,radi o tamno braon,takođe šimerastoj nijansi. 
Ne želite da vam opet sve isto pišem,zar ne? Sama senkica je u potpunosti ista kao i predhodna. Međutim,ono što bih izdvojila kod nje, je što se samim gubitkom pigmentacije dolazi do izrazito lepe,klasične braon nijanse,koja je svima nama senkoljubcima svakako i jedna od najtrošenijih,pa samim tim i uvek potrebnih nijansi.


Eh,sada,sagledavši sve strane objektivno,ove senkice svakako nisu ispunile moja očekivanja,niti su opravdale samu cenu. Smatram da biste za novac,koji biste uložile u njih,itekako mogli da kupite dosta bolji i kvalitetniji proizvod,koji vam se ne bi rasipao i raznosio po celom licu,niti biste imali problema sa samom pigmentacijom. Svakako,na vama je 😊

Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl:jelenapopovic9980@gmail.com





6 коментара:

  1. Divan post!😍 Baš sam ih bila promatrala i namjeravala kupiti,ali zahvaljujući tebi ću ih preskočiti.😊❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post.

    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti. <3
    adellinasworld.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  3. Ćao! :) Hvala na divnom komentaru na mom blogu. Zapratila sam te, možeš uzvratiti praćenje na http://chiccappuccino.blogspot.rs (mislim da blogger već par dana ima neki problem, pa me verovatno zbog toga nisi zapratila ;)).

    Inače, blog ti je super. Želim ti puno uspeha nadalje!

    Kiss! :)

    ОдговориИзбриши

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...