субота, 27. јануар 2018.

S-he silk matt make-up tečni puder recenzija

Ćaos lepe moje,danas sam tu da sa vama podelim  svoje utiske kada je S-hee silk matt make-up tečni puder u pitanju. Većina vas verovatno i nije čula za njega,zar ne? Oh,šteta,jer je sam puder zaista vredan pomena.



Naime, ovaj puder sam zapravo otkrila  pri ne toliko idiličnim danima,kada sam kod sebe imala svega 500 dinara,a bio mi je potreban neki koliko-toliko solidan puder. S obzirom da i nisam imala veliki izbor,opredelila sam se za njega. Sama cena mu je iznosila 400 dinara,što je bilo sasvim u redu za moj budžet.


Moram priznati da i nisam očekivala neko čudo od njega. Mada,možda me je baš zbog toga i u ovolikoj meri iznenadio. Naime,već pri prvom korišćenju me je u potpunosti oduševila sama tekstura pudera. Izuzetno je lagana,i lako se blenda. Oh,a uz to je i neosetna na licu,dok daje srednju prekrivnu moć. Zaista sam ostala u čudu. Pa kako i ne bih? Ko bi još i mogao da očekuje takav kvalitet,kod ovako izuzetno povoljnog proizvoda,zar ne?






Međutim,ono što mi je zasmetalo je zapravo izuzetno mali izbor nijansi koje imaju u ponudi. Ja sam se opredelila za nijansu 101 beige,koja je,ne držite me za reč,mislim i bila najsvetlija. Međutim,mom tenu svakako ne odgovara u potpunosti,pa stoga sam puder  pri upotrebi mešam sa svetlijim puderom,kako bih došla do željene nijanse. Uz to se i veoma brzo  suši pa je neophodno da  se sam puder nanosi u manjim količinama.
Međutim,sve ostalo je i više nego odlično.

Ukoliko ste i sami imali iskustva sa njim,podelite i vaše utiske u komentatima. Volela bih da ih čujem.

Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl:jelenapopovic9980@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...