недеља, 14. јануар 2018.

Favoriti 2017 godine

Ćaos lepe moje,za danas sam vam pripremila post na temu proizvoda koji su obeležili moju predhodnu godinu,i kojima svakako u moru ostalih proizvoda,rado nameravam i da se vratim. Ali,i vama da ih preporučim 😊

Naime,prva stvarčica je L'Oreal Infallible 24h Matte tečni puder

Kada je sama kupovina ovog pudera bila u opticaju,bila sam izuzetno skeptična. Možete i da predpostavite zbog čega,zar ne? Mišljenja i iskustva sa ovim puderom su izrazito podeljenja. Međutim,nakon što sam se  i odlučila da ga kupim, kada sam ga prvi put isprobala,bila sam i više nego sigurna da bih napravila grešku veka,da ga nisam tog dana strpala u korpu i odnela na kasu. U njemu sam u postpunosti pronašla kap savršenstva za svoje lice,pa je u uostalom i opravdano njegovo prvo mesto na ovoj listi,zar ne?


Naredna stvarčica je Maybelline korektor,a ujedno i proizvod kome su se mnoge devojke obradovale kada je dospeo na domaće tržište.


Možete da predpostavite da sam svakako i ja bila jedna od tih devojaka,zar ne? Oh,kako i ne bih. Nažalost,nemam tetku u Americi,niti brata u Nemačkoj koji bi mi eto s vremena na vreme uspevali da pošalju ovo malo čudo. Samim tim je i njegov dolazak na domaće tržište kod mene probudio euforiju,toliko snažnu da sam čim sam ga ugledala,pokupovala sve ambalažice koje su bile izložene u mojoj nijansi. I svakako se nisam pokajala. Bila je to odlična kupovina.


Naredni proizvod je svakako i Golden Rose Lipstick. Oh,zar ste i pomislile da se ovaj slatki novitet na tržištu može izostaviti u bilo čijim favoritima?


Naime,radi se o znatno povoljnijoj,a u isti mah,pretežno sličnoj formuli Kylie Jenner lipsticka. 
Moj miljenik je u nijansi 23, i svakako mi je bio i najtrošeniji proizvod u predhodnoj godini.
Iako sam bila neko ko i nije preferirao izrazito često karmine,sa ovim proizvodom sam svakako počela da ih praktikujem svakodnevno.


Naredni,a ujedno i poslednji proizvod u godišnjim favoritima je neizostavno i Max Factor False Lash Epic maskara. 




Oh,kada je reč o maskarama,njih nikada nije dovoljno,zar ne? Barem dok ne uspemo da pronađemo neku savršeno teksturisanu za naše trepavice. Sa mojim je svakako ova maskara uspela da pravi čuda tokom cele godine,pa i ne čudi što se našla u favoritima,zar ne? Svakako je zaslužila svoje mesto u ovoj listi.


Nadam se da vam se dopao post. Ostanite uz ovaj blog,i nastavite da pratitete aktuelne teme na njemu. Ukoliko budete želeli detaljniju recenziju nekih od pomenutih proizvoda,
naznačite mi to u komentarima.

Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl:jelenapopovic9980@gmail.com

8 коментара:

  1. Divna recenzija draga, vec sam isprobala ovaj ruz i jako mi se dopada, a vjerujem da su i ostale stvarcice izuzetno kvalitetne.
    Zapratila sam te, i nadam se da ces uzvratiti. <3
    http://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo hvala ti draga ❤
      Karmin je zaista fenomenalan. Ono što se meni izuzetno dopalo kod njega je što je veoma postojan na usnama,a uz to imaju i predivnu ponudu nijansi,tako da je svakako pun pogodak. 💋
      Naravno,uzvraćam 😄

      Избриши
  2. Hvala ti 😄
    Puder je zaista odličan. Izuzetno je bogate teksture i odličan je za svakodnevni make up look. Tople preporuke za njega ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Thank u so much darling ❤
    I follow you 😊

    ОдговориИзбриши
  4. Evo o mene Obozavam GT karmine, isto tako velika mi je zelja da probqm maybelline korektor.. Alo me odvlači cena od 1000 dinara, a cula sam da se jako brzo trosi :/

    ОдговориИзбриши
  5. Jao draga,što se same cene tiče složila bih se da i nije baš neki najpristupačniji proizvid,međutim,veruj mi da vredi svakog dinara 😍
    Meni recimo traje nekih mesec, do mesec i po dana,što mi je sasvim okej,s' tim da ga ne koristim svakodnevno 😊

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam probala nista od navedenog pa se nadam da cu nesto od toga probati do kraja ove godine

    ОдговориИзбриши
  7. Joj veruj mi da su svi proizvodi odlični.
    Ukoliko i isprobaš nešto,obavezno javi i utiske 😊

    ОдговориИзбриши

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...