понедељак, 22. јануар 2018.

Kako sam se nekada šminkala

Ćaos lepe moje,tema današnjeg posta biće kako sam se nekada šminkala. 
Sve smo mi prošle kroz samu torturu učenja šminkanja,zar ne?
Međutim,nekada ni same nismo svesne koliko smo se zapravo u tom periodu smešno šminkale,dok ne vratimo vreme u nazad,i opet ne pokušamo da se našminkamo na isti način.
Pogledajte video,i procenite sami kako je to izgledalo kod mene.
Ja sam i više nego sigurna da sam u tom periodu bila pravi mali klovan. 




Nadam se da vam se dopao video. Ostavite mi u komentarima kako ste se vi šminkale na samom početku,i da li je i kod vas sam postupak bio ovako tragičan kao kod mene. 😊

Ljubi vas vaša plavuša 💋

Mejl:jelenapopovic9980@gmail.com

2 коментара:

Becutan vs Dove mleko za telo part 3

Ćaos lepe moje,s obzirom da ste odlično odreagovale na prva dva dela borbe proizvoda međusobno,u vidu recenzije,odlučila sam da vas obraduj...